اخبار های جدید افغانستان - خبرگزاری آریانا نیوز اخبار افغانستان Ùˆ جهان Ariana News Agency / انتصابات جدید در ارتش افغانستان در سایه پیشروی‌های طالبان.

اخبار های جدید افغانستان - خبرگزاری آریانا نیوز اخبار افغانستان Ùˆ جهان Ariana News Agency / انتصابات جدید در ارتش افغانستان در سایه پیشروی‌های طالبان.. آخرین اخبار از درگیری‌های طالبان و ارتش افغانستان، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰; انتصابات جدید در ارتش افغانستان در سایه پیشروی‌های طالبان. طالبان موفق به سیطره بر اکثر مناطق شهرستان صیاد شده و با عبور از مرکز این شهرستان به شهر سرپل نزدیکتر شده. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی. لیست شغل های جدید مجموع:

هند و افغانستان پشتیبان حمله انتحاری اخیر در پاکستان بودند وزیر خارجه پاکستان ادعا کرد که بمب گذاری انتحاری ماه گذشته یک حمله انتحاری بود که با پشتیبانی اطلاعاتی هند و افغانستان «برنامه ریزی شده بود». مطالعات جدید پوهنتون براون نشان می. القاعده و داعش در افغانستان نیستند/ خواستار روابط خوب با همه کشورها هستیم. منابع محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که حمله‌ی گروه. آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار خبرگزاری ها اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها.

جنرال دوستم در جشن دهقان تازه ترین خبر های افغانستان Facebook
جنرال دوستم در جشن دهقان تازه ترین خبر های افغانستان Facebook from lookaside.fbsbx.com
عقب‌زدن حمله طالبان بر ولسوالی ناهور غزنی؛ چهار پولیس تنهایی مبارزه کردند. جانسون و اشرف‌غنی درباره آینده صلح در افغانستان گفت و. شهروندانی افغانستانی که با نیروهای کانادا در افغانستان طی سال‌های اخیر همکاری کرده‌اند نیز شامل این. طالبان 22 نیروی ویژه افغانستان را اعدام کرد. سیاست ایران در حمایت از صلح و ثبات در افغانستان ادامه خواهد شد. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی. آقای کرزی از حکومت افغانستان و طالبان می خواهد که فرصت های کنونی برای صلح را از دست ندهند.

انتصابات جدید در ارتش افغانستان در سایه پیشروی‌های طالبان.

در سایت اخبار جدید موثق ترین اخبار ایران و جهان و به روزترین و جدیدترین اخبار را می توان پیگیری. عواقب سنگینی در انتظارتان خواهد بود. شهروندانی افغانستانی که با نیروهای کانادا در افغانستان طی سال‌های اخیر همکاری کرده‌اند نیز شامل این. صحبت‌های جدید رئیسی درباره آمریکا، بازسازی سوریه، تحولات افغانستان کدخبر: سفارت ایالات متحده امریکا در افغانستان، تصرف شهرها توسط طالبان را محکوم می کند استقرار ۲۰ هزار نیروی تاجیکستان در مرز با افغانستان. طالبان 22 نیروی ویژه افغانستان را اعدام کرد. داعش در افغانستان علاوه بر هدف قرار دادن مواضع نیروهای اردوی ملی و حملات تروریستی به مناطق ملکی با دیگر گروه‌های شبه نظامی حاضر در کشورمان بخصوص طالبان درگیری‌های فراوانی داشته است. وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرده که سه مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ولایت هرات در نزدیکی مرز با ایران. تصاویر سوررئال در افغانستان/سرعت تغییر مظاهر در کابل با ورود طالبان. جدید ترین اخبار و تحولات افغانستان را در وبسایت روزنامه افغانستان دنبال کنید. هیچ یک از اخبار جهان و خبرهای فوری را از دست ندهید. آخرین اخبار از سراسر افغانستان.

با این همه دسترسی به منابع موثق و قابل اعتماد کار چندان راحتی نیست. در سایت اخبار جدید موثق ترین اخبار ایران و جهان و به روزترین و جدیدترین اخبار را می توان پیگیری. افغانستان را از دست ندهید. یورونیوز در پخش زنده، آخرین اخبار مربوط به سیاست، اقتصاد و امور مالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان.

خبرگزاری آریانا نیوز اخبار افغانستان و جهان Ariana News Agency
خبرگزاری آریانا نیوز اخبار افغانستان و جهان Ariana News Agency from ariananews.co
عواقب سنگینی در انتظارتان خواهد بود. جزئیات تازه از روند خروج آمریکا؛ چه مقدار بار از افغانستان خارج شده است. هیچ یک از اخبار جهان و خبرهای فوری را از دست ندهید. شهروندانی افغانستانی که با نیروهای کانادا در افغانستان طی سال‌های اخیر همکاری کرده‌اند نیز شامل این. مطالعات جدید پوهنتون براون نشان می. تشکیل شورای انتقالی جدید در افغانستان برای انتقال قدرت به طالبان. آخرین اخبار از درگیری‌های طالبان و ارتش افغانستان، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰; مذاکرات جدی صلح به زودی آغاز می‌شوند.

تشکیل شورای انتقالی جدید در افغانستان برای انتقال قدرت به طالبان.

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس افغانستان را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنید تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. با این همه دسترسی به منابع موثق و قابل اعتماد کار چندان راحتی نیست. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. منابع محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که حمله‌ی گروه. هند و افغانستان پشتیبان حمله انتحاری اخیر در پاکستان بودند وزیر خارجه پاکستان ادعا کرد که بمب گذاری انتحاری ماه گذشته یک حمله انتحاری بود که با پشتیبانی اطلاعاتی هند و افغانستان «برنامه ریزی شده بود». Breaking news, sports and politics today in afghanistan | tolonews. بیش از ۱۰۰۰ نظامی افغان به تاجیکستان پناه بردند. طالبان موفق به سیطره بر اکثر مناطق شهرستان صیاد شده و با عبور از مرکز این شهرستان به شهر سرپل نزدیکتر شده. آخرین اخبار از سراسر افغانستان. منابع معتبر به روزنامه ۸صبح می‌گویند که قرار است امروز یک هیأت به منظور مذاکره و یافتن راه‌حل به پاکستان و سپس به دوحه برود. آخرین اخبار از درگیری‌های طالبان و ارتش افغانستان، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰; تشکیل شورای انتقالی جدید در افغانستان برای انتقال قدرت به طالبان.

منابع محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که حمله‌ی گروه. مطالعات جدید پوهنتون براون نشان می. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. لیست شغل های جدید مجموع:

در مورد افغانستان در ویکی تابناک بیشتر بخوانید
در مورد افغانستان در ویکی تابناک بیشتر بخوانید from www.tabnak.ir
انتصابات جدید در ارتش افغانستان در سایه پیشروی‌های طالبان. رسانه‌های روس امروز، یکشنبه اعلام کردند، شورای انتقالی جدیدی اداره کشور را بعد از خروج اشرف غنی از کشور برعهده می‌گیرد. بیش از ۱۰۰۰ نظامی افغان به تاجیکستان پناه بردند. القاعده و داعش در افغانستان نیستند/ خواستار روابط خوب با همه کشورها هستیم. خط و نشان روسیه برای طالبان: با این همه دسترسی به منابع موثق و قابل اعتماد کار چندان راحتی نیست. تشکیل شورای انتقالی جدید در افغانستان برای انتقال قدرت به طالبان. تصاویر سوررئال در افغانستان/سرعت تغییر مظاهر در کابل با ورود طالبان.

جزئیات تازه از روند خروج آمریکا؛ چه مقدار بار از افغانستان خارج شده است.

لیست شغل های جدید مجموع: خط و نشان روسیه برای طالبان: تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. افغانستان را از دست ندهید. با این همه دسترسی به منابع موثق و قابل اعتماد کار چندان راحتی نیست. رد یک شایعه؛ کابل مصون است. طالبان موفق به سیطره بر اکثر مناطق شهرستان صیاد شده و با عبور از مرکز این شهرستان به شهر سرپل نزدیکتر شده. اخبار روز سیاسی ایران و جهان. بیش از ۱۰۰۰ نظامی افغان به تاجیکستان پناه بردند. صحبت‌های جدید رئیسی درباره آمریکا، بازسازی سوریه، تحولات افغانستان کدخبر: مذاکرات جدی صلح به زودی آغاز می‌شوند. آخرین اخبار از درگیری‌های طالبان و ارتش افغانستان، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰; Breaking news, sports and politics today in afghanistan | tolonews.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code